Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Critical Mass 2010 Budapest

2010.04.24. 23:00 | hiking | Szólj hozzá!

Sziasztok Bringások és leendő Bringások!

Ma volt a 2010-es Critical Mass felvonulás, és először most, én is részt vettem rajta. Egyedül, de elmentem, és nem bántam meg. Nagyon jó volt a hangulat. 

Már 13 órakkor elindultam Pesterzsébetről, és kicsit kóvályogtam a városban. A Lágymányosin át a Budai rakparton át az országházig. Ott egy kis pihi, közben élveztem a napsütést és a kellemes meleget, na és a látványt :) Szép nyugisan tekertem, így lassan elindultam visszafelé. Egyre több bringást láttam az úton,végül a szervezők libasorába csapódva, átmasítoztam a Lánchídon a Rosevelt-térre, ahol ismét átadtam magam a napsütésnek, és nézelődtem. Volt is mit. A Critical Mass felér egy bringakiállítással is. 15:00-kor elindult a tömeg, és keserves kínok közt szépen lassan elértünk a Városligetbe. Itt is pihenő, volt perec, hideg Arany Ászok, póló és hüsi. A bringaemelés 17:30 helyett 18:00-kor volt, de örömteli csúszás miatt, mert olyan sokan voltunk, hogy ennyi idő kellett mire mindeki idaért. 

A CM fórumban megosztott képek:

 

Végül közvetítem a CM üzenetét:

"Hétfőn újra Critical Mass! Ha közlekedésre még nem használtad, MOST HÉTFŐN, egyszerre próbáljuk ki. 22 fok lesz, igazi bringás idő! Hétfőn reggel találkozunk az utakon és bicikliutakon!"

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr751949043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása