Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Bringázás munka után (Csepel-sziget)

2010.04.29. 19:34 | hiking | Szólj hozzá!

Munka után, hogy kiszellősztessük a fejünket, és megmozgassuk a végtagjainkat, egy kollégámmal elmentünk telerni egyet a Csepel-szigetre. Indulás a munkahelyről (XI. ker.) érkezés az albérlet (Pesterzsébet) összesen 52km. 2km-el több, mint amit eddig valaha tekertem :)

Lementünk a Fehérvárin egyenesen a Nagytétényi útig. Az út második felén már bringaúton, ami egész jó minőségű volt. Az M0-áson áttekertünk a Dunán (még sosem voltam azon a hídon). Az M0 után Halásztelek-en keresztül Szigethalon, majd megállás nélkül visszafelé Szigetszentmiklós Fő utcáján. Dunaharasztit érintve a Csepel-szigeten keresztül visszaérkeztünk a Lágymányosi-hídig. Innen már elváltunk, és hazafelé vettem az utat. 

Nagyon kellemes volt, és a tempó - amit a kollégám diktált - is elég kemény volt. Legalább is nekem :) De nagyon jól esett. 

Nem beszéltem, de majd beszéljenek a képek a tájról, amit később feltöltök. Szerintem megyünk még arra...

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr591962652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása