Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Pulzusmérő óra (Polar RS100)

2010.06.09. 11:30 | hiking | Szólj hozzá!

Tegnap (mert megérdemlem) váratlanul (csak úgy) kaptam a feleségemtől egy Polar RS100 pulzusmérő órát. Mondanom sem kell, nagyon megörülem neki. A Dunamaratonra készülve akartam venni magamnak egyet a Decathlonban, de ennek sokkal jobban örülök. Főleg, mert nem ilyen jót, és nem ilyen árkategóriában nézelődtem :P

Ma reggel ki is próbáltam, de még meg kell szoknom. OwnZone limit beállítással használtam, 127 és 166 közé tette az InZone-om. A ma reggeli munkába bringázásom adatai:

  • 34:51 mperc
  • 138 avg pulzus
  • 175 max pulzus
  • Limits 166 és 127
  • InZone 00:25:51 mperc
  • Above 00:01 perc
  • Below 00:07 perc
  • 316 Kcal égetés

A magyar nyelvű doksiját olvasva, már könnyen elsajítítható a használata. A pántja mosogépben mosható, de a viselését meg kell szokni :) Az óra meg jól néz ki, nekem tetszik, könnyű és úszás közben is hordhatom, mert teljesen vízálló 50m-ig. 

Címkék: polar pulzusmérő

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr152068500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása