Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Egészséges élet

2011.07.05. 13:37 | hiking | Szólj hozzá!

Jó ideje (kb 14 éves korom óta) szeretnék kicsit hízni, mert alacsony termetem miatt enyhe komplexusom van. Valahogy nem tudok elrugaszkodni a 63 kg-tól, akárhogy próbálom. Egy testtömegindex kalkulátor szerint a maximum tolerálható a 68kg lenne a magasságomhoz. Eredetileg 66 utána 70kg-ot akartam kitűzni célul, de így legyen akkor az arany középút.

Készítettem egy táblázatot is, ahol vezetni fogok a gyakran fogyasztott ételeimet. Nem lesz nehéz, mert sajnos nem sok van. Ez alapján megpróbálom majd betartani a napi 2970 kcal fogyasztást, ami elvileg nekem heti fél kg testsúly növekedést hoz. Meglátjuk, minden esetre elkezdem, és remélem lesz kitartásom folytatni. 

Szerk: Ugyan a táblázatot nem vezetem, de 64 és 65 kg között mozgok már :) (2011.11.10.)

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr193041559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása