Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Single Speed építés

2011.06.30. 20:37 | hiking | Szólj hozzá!

Háát, van mit bepótolnom. Sok ideje nem írtam, ennek a legfőbb oka a lustaság volt. Most viszont megint kedvet kaptam. Az új hobbim pedig az, hogy bringát akarok szerelni. Ehhez pedig feladat kell. A feladat adott, építenem kell egy városi bringát. A mostani Fuji túl szép, túl drága, a Giant szintén. Az egyik hegyi a másik országúti. 

Úgy terveztem, hogy egy single speed bringát építek, első/hátsó országúti fékkel, és lehetőleg használt alkatrészekből. Ez nem igazán jött össze. Első lépésben megvettem egy Csepel Royal pályaacélvázat villával, Csepel stucnival és kormánycsapággyal. Ennyivel kevesebb az én dolgom. 

Ez a váz elég elterjedt mostanában, sok helyen látom, sok épített fixiben is. Az ára 30,000 HUF amiben mint írtam benne van a villa, kormánycsapágy, monoblokk sé stucni is. Egy jó 4 és fél kilós váz. Már ez önmagában sem volt csúnya, de aztán megbettem rá ezt a Csepel Goto hajtóművet, a Zoggie nyeregcsövet és a Selle Montegrappa nyerget.. nekem baromira tetszik. Ebből is csak a hajtómű használt, de csak annyira, hogy még soha nemvolt beépítve. Így viszont jó áron, 8,000 HUF-ért az enyém lett. Ugyan ez a Saccon Radius fékekkel. Be nem épített, de magánszemélytől vásárolt jó áron: 3600 HUF párban. Hát nem szép?! :)) De, sajnos :S

A váz hegesztése nem túl szép. A sorszám a homlokcső frontoldalán van, nekem ez se jön be. Ez van, minden nem lehet tökéletes. Gyanítom, hogy szélesítenem is kell majd a lyukat a csavarnak ha végleges szerelés jön, de az majd csak akkor, ha minden meglesz.

Have a nice day! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr623028339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása