Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Hervis jó hely.

2010.02.09. 18:36 | hiking | Szólj hozzá!

Vettem egy kamáslit a Hervisben. (Amit igazából egy kollégám vett, mert pont arra járt. Remélem nem csak miattam) Otthon kiderült, amikor felpróbáltam, hogy nagy. Jaa, nem bringás kamásli, hanem a túrabakancshoz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval ez volt az első, és nem tudtam pontosan hogyan kell állnia stb.. a lényeg, hogy buggyos volt, és nagy. Kicseréltettük egy másik Hervisben kissebbre. Ez is sanszos volt, hogy nagy, de nem volt már idő variálni, és azt is tudni kell, hogy sem a Decathlon-ban, sem a Mountex-ben nem találtam. (Hiába, szezon van) Szóval megvolt a hótaposó túra, és zavaró volt, hogy buggyos, néha csúszkált, és a sarkánál lévő "kantár" amit a bakancs sarkához kell akasztani, tök ferdén állt (a képen jól áll, függőlegesen). Talán ott volt "S"-es. Annyira nem volt vészes, de mégis zavar 5,000 HUF-ért. Visszavittük ma a Hervisbe, és szó nélkül visszaadták a pénzünket. Ezzel kettőre nőtt az üzletek száma ahol személyes tapasztalatom szerint visszaadják szépen a pénzünket ha valami nem tetszik. Legalább is

egy bizonyos összeg határig.

Most jó kedvem van, mert van 5,000 HUF-om egy új kamáslira. Remélem találok valahol ezen a bolygón. Azért azt leírom, hogy az RP tépőzáras-46 kamálsi nagyon jó lehet annak akinek jó a lábára. Erős, masszív anyagból van. A tépőzár praktikus lenne, de elég szar felvenni -8 fokban, erős szélben, a kezem szétfagy már, de ferdén nyomtam össze, picsába...

 <- Hát így állt rajtam. Sajna jobb kép most nincs.

 

 

 

Címkék: hervis kamásli

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr31743470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása