Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Quechua - Vuarde Plusz mászócipő

2010.03.08. 23:18 | hiking | Szólj hozzá!

Megvettem az első mászócipőm. Ahhoz képest, hogy elég szoros, nagyon kényelmesnek tűnik, de félek, hogy mennyire kezdni majd ki a nagylábujjam. Ha gáz lesz vele, kicseréltetem egy számmal nagyobbra. Nekem még a kényelem a fontosabb :D

Akkor pár kép:

Első mászás után jövök a fejleményekkel.

Decathlon: 13,990 HUF /Made in Romania/

Venni akartam beülőt is, de a Mountex-ben fogom megvenni, mert a Soroksári Decathlonban 2 féle válszték volt. Nevetséges. Nevettem is, hangosan...

Szerk: Háromszor másztam benne (teremben). Mostmár megnyúlt picit, tökéletesen illeszkedik a lábamra. Nem nyom, nem szorít. Jó benne mászni. Kicsit zavar, hogy egy idő utána  nyelve elkezd oldalra mászni, de kibírom.

Címkék: mászás decathlon boulder mászócipő quechua vuarde plus

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr251822836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása