Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Pentele ou tour 120km

2010.07.12. 12:25 | hiking | Szólj hozzá!

Tegnap (vasárnap) egy kollégámmal, és barátjával túráztunk egy jót a kellemes nyári melegben. Az elsődleges cél átmenni a Pentele hídon ami az M8-ason van.

Nagyobb térképre váltás

Ennyit még sosem tekertem eddig se aszfalton, se terepen, de a kis montimmal és az "új" Kenda MTB slick gumival egész jól sikerült teljesítenem. Ez most aszfaltos (ou-s) túra volt.

Röviden:

Az M0 csepeli lábánál találkoztunk, mire odaértem, egy 2,5cm-es drótot fedeztem fel a gumiba fúródva. Szerencsém volt, mert a belsőt nem szúrta ki. Itt volt a 13. km. Elég erősen indultunk, kb 50 km-ig 29 fölött volt az átlagunk, de ekkor jött a rossz köves útszakasz Dömsöd előtt és Dömsödön. Ezután viszont jött az 51 út, amin enyhe hátszelünk volt, és nagyon jól tudtunk menni. Kb 32km/h-val tekertünk, mert egykünknek voltak hátproblémái, de ez a tempó elég haladós és kellemes volt. A táj is nagyon szép erre felé is. A Pentele hídon megálltunk egy kicsit fényképeszkedni (később lesz kép is), majd tovább álltunk. Már nem sok volt hátra, de a lassabb tempó miatt versenyeztünk az idővel, hogy elérjük a vonatot. Ráadásul az utolsó szakaszon már főle szembeszél volt némi emelkedővel cifrácva. Ez már izzasztó volt. A nap szinte végig sütött, de csak akkor volt melegünk amikor megálltunk. Kb 3 kulcsa víz fonyott és két csoki.

Pár adat:

• 5:40 perc
  • Sebesség avg 26,6km/h (sajnos volt kb 8km köves, földes út)
  • Pulzus avg 147

Képek:

Akikkel tekertem.

Ráckeve, Árpád-híd.

Címkék: túra pentele

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.