Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Beülő, karabíner és biztosítóeszköz

2010.03.11. 23:15 | hiking | Szólj hozzá!

 Ma megjött a Mountex-ből a keddi rendelésem:

  • Petzl Corax beülő
  • Petzl Verso biztosítóeszköz
  • Singing Rock Hypnos HMS csavaros karabiner

A beülővel elégedett vagyok, már másztal ilyenben, de ettől függetlenül is pont ezt néztem ki magamnak. A Mountex-teb 16,490 HUF-ba kerül most. Akkor a képek:

Sajnos jobb képet nem tudtam készíteni az egésztől, inkább részleteiben készítettem még párat.

És a karabinerről egy kép:

A biztosítóeszköz:
Most már csak azt várom, mikor próbálhatom ki a beülőt. Sajnos van egy kis gondom az ujjaimmal mind a két kezemen a középső és gyűrűsujjammal. Úgy tűnik túlerőltettem őket edzés közben. Így most kényszerpihenőn vagyok, de remélhetőleg jövőhét keddre már jobb lesz, mert akkorra tervezzük a következő mászást a Spider Clubban. 
 

Címkék: mászás boulder karabiner beülő biztositoeszköz

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr231832916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása