Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Rock Climbing - Bajót Öregkő III.

2010.06.09. 10:43 | hiking | Szólj hozzá!

Yupiyee! Harmadjára is Öregkőre mentünk a hétvégén. Mindig a Mátrát tervezzük be, de valamiért mindig Bajót lesz belőle.
 
Ennek az alkalomnak az eredménye, hogy új nehézségi szintet másztam meg elölmászásban, ez pedig a párkányról induló VI- út volt. A nevét sajnos nem tudom. Nagyon jó időnk volt, meleg és kellemes szellő. Viszont sok volt a szúnyog, ami rontott az érzésen.
 
Még egy újdonság. Ki volt téve egy figyelmeztető tábla, hogy csak környezetvédelmi terület mivoltam miatt minden mászó tevékenység TILOS! kivéve azoknak akik rendelkeznek érvényes mászóengedéllyel. Valamint egy rövid etiket szabály is ki volt téve, a stand foglalás és a szemetelés szabályairől. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A felszereléseimmel (amiket már egy bejegyzésben bemutattam) tökéletesen elégedett vagyok. Most még egy hevedert szereztem be Bzz közreműködésével.

Címkék: öregkő

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr112068352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása