Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Bakancs tisztítás

2010.06.01. 20:06 | hiking | Szólj hozzá!

Tegnap sor került az első "rendes" bakancs tisztításra is. Eddig csak szivaccsal megtisztítottam ha kicsit koszos lett, de most már ideje volt, egy rendes mosásnak is.

Régen annyival elrendeztem, hogy mosógépbe be és kész. De most "szakszerűen" jártam el. Úgy ahogy a Decathlon honlapján le van írva. Engedtem egy lavorba langyos vizet, pár adag folyékony szappan és a bakancs bele. (Eredetileg 10 percig akartam benne hagyni, de ott maradt 2 órát.) Utána egy nagyobb fajta, de puha kefével szépen megkeféltem kívül belül. Szép tiszta lett. Kicsit macerás munka, de remélem megéri. Most szárad. Nem tudom, hogyan kell szárítani, de nem talpon az tuti, mert akkor megállt benne a víz. Ezért fejjel lefelé száradt egy napot. Most állítottam talpra, már sokkal könnyebb, nem sok víz lehet benne.

Ez a Forclaz 50-es bakacs volt. 

Címkék: bakancs decathlon forclaz

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr392048852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása