Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Budapest-Dömsöd-Bugyi-Ócsa-Budapest (97km)

2012.05.14. 10:32 | hiking | Szólj hozzá!

Budapestről indultam a Soroksári útról Dunaharaszti felé az 510-es úton, míg az 51-esre nem csatlakozik Taksony után. Az 51-esen egészen Dömsödig mentem. Az 51-es út helyenként hagy kívánni valót maga után, pl.: Kiskunlacháza kivezető szakaszán. 

Endomondo link.

Dömsödig enyhe hátszél segített (ahogy otthon néztem a széltérképet). Érezni annyira nem lehetett. Itt megálltam kulacsot tölteni (a harmadik kútban volt csak víz), és mentem Apaj felé. Dömsöd-Apaj között csak egy autó előzött meg. Az út teljesen elfogadható, néha középre kellett húzódni, de az enyhe forgalom miatt nem probléma. Enyhén átsütött a nap a felhőkön, sok gólyát és réti sast láttam. Apajon az első "valamire való" kereszteződésnél balra kell fordulni, egészen egy T elágazásig (balra Kiskunlacháza, jobbra Bugyi). Na itt néztem meg először a telefonomon a Runkeepert. 58km volt a megtett távolság, az átlagom meg 31,8km/h. Nagyon meglepődtem, és megörültem, mert nem éreztem ennyinek, nem is akartam jó tempót menni. Az volt a cél, hogy jól bírjam végig. 

Bugyi előtti 8km-es szakasz.
Tükörsima

Így a T elágazásnál, sajnos elkapott a hév, és elkezdtem jól menni, megnyomtam, és 8km volt onnan Bugyiig, ez alatt 66km-ig javítottam az átlagom 32,2 km/h-ra. Nem mondom, hogy elfáradtam, nem lihegtem, jól voltam, de a combomban megéreztem, és még ott volt előttem Ócsa-Budapest. Bugyiban pihenősen mentem, a szél sem volt akkora. Aztán Ócsa felé igyekeztem jó tempót menni, de ott a szél erősebb volt. Ócsára 31,2-es átlaggal értem be, és 31,25-ös átlaggal jöttem ki. Itt romott el a runkeeper. 

Végülis 97km volt az út, ezt 3:14 alatt tekertem le, az átlagom pont 30km/h lett. 

Átlag pulzusom 172 volt. Ettem 2 banánt és 2 kulacs víz fogyott el. 

Bugyibabe :)

Címkék: bringa országuti

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr424507276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása