Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Könyvajánló I. Stephen King - Hasznos holmik

2010.02.22. 16:01 | hiking | Szólj hozzá!

Nem tudok könyvet elemezni, és nem is akarok. Nemrég fejeztem be ezt a könyvet, és nagyon tetszett. Akit több infó érdekel, mint amit én leírok az kattintson ide. (Inkább mégse, mert itt lelövig a poént.)

A könyv ~700 oldal. Nekem ez az első ilyen hosszú könyvem, de megkaptam karácsonyra King-től a Talizmánt, ami ~850 oldal lesz. De most pihentetőként egy Martha Taylor könyvet olvasok (A Megszállott). Azért pihentető, mert ez ~270 oldalas, még hátra van belőle 60 oldal. nagyon kíváncsi vagyok a végére, remélem am este lesz időb befejezni.

Számomra kicsit nyújtott volt néhány dolog benne, de vagy hozzászoktam, vagy ez elmúlt a vége felé. Néha pörögtek az események, néha viszont kicsit lapos, de ki vagyok  én, hogy bíráljam a művet?! Nem is bírálom, de a véleményem ez. Alan (seriff) bűvésztudománya annyiszot került elő, hogy már sejteni lehetett, hogy a végén is jól fög jönni, na ezzel nem lövök le poént, hisz sejteni lehet. (Igaz tudni nem, csak sejteni.)Amit nem szeretek se könyvben, se filmben, ha lehet sejteni előre a dolgokat, vagy ha nem tudom meg a miérteket. Itt is maradt kérdésem :(

Több rosszat nem tudok mondani. A könyv érdekes volt, nehéz letenni, de sokszor kellett, mert nem tudok sokat olvasni naponta. Néha 2-3 napig fel sem tudtam venni, de a legjobb akkor volt, amikot 1-200 oldalt el tudtam olvasni (hétvégén). Minden negatívum ellenére ajánlom a könyvet, szerettem olvasni, szerettem a leírásokat benne, nagyon könnyű volt elképzelni mindent. Úgy gondolom, hogy elég sok szereplőből áll, és sok kapcsolat van, némelyek összetartoznak másokkal is, de vannak teljesen függetlenek. Olykor nehéz volt követni, de ezt betudom annak, hogy ritkán tudtam olvasni. ezt sajnálom is. A történet jó, izgalmas, nem félelmetes, nem túl véres, de akad hátborzongató rész is. Tetszett, hogy van egy kis utalás egy másik művére a Cujo-ra, ami szintén Castle Rock-ban játszódik. Azt nem olvastam, csak filmben néztem meg.

Jó olvasgatást, érdemes rászánni az időt, és max 2-3 nekirugaszkodásra elolvasni. Szerintem sokkal nagyobb élményt nyújt.

Címkék: regény stephen king

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr861781194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása