Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Bringaszerelés I.

2010.03.06. 03:04 | hiking | Szólj hozzá!

Nagyon röviden annyi info az előzményekről, hogy 2009 nyár végén vettem ~60.000 HUF-ért a Hervisben egy FUJI Discovery bringát. Érdekes, mert nem találtam meg a vweboldalukon, de ez nem számít. Pár dolgot kicserélek rajta szépen lassan. Itt is el kell mondjam, hogy nem vagyok hozzáértő, csupán otthon játszadozok, és talán sikerül, talán nem.

Első lépés, a kerekek (gumi és belső kivételével) cseréje szimplafalúról egy masszívabb felnire, s rozsdamentes DT küllök mellett Shimano agy kerül fel. Íme: 

Ez egy első-hátsó szett volt.

A kerékcsere elég egyszerű, és bonyodalommentes művelet. Egyetlen dologra nem dongoltam, hogy a belső védelmére szolgáló gumiszalagról megfeletkeztem, de a régiről áttettem az új felnire. Semmi baja sincs. 

Majd teszek fel egy előtte és utána képet is még. A kinézetén szerintem dobott egy kicsit, mert az új felni fekete.

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr141812998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása