Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Bingaszerelés II.

2010.03.13. 14:41 | hiking | Szólj hozzá!

Ugyan most nem én szeretlem a bringám, mert a hajtókart kellett kicserélni, de azért megírom a bejegyzést róla.

Első alkalommal az első hátsó komplett lett kicserélve (agy, küllők, felni) kivéve az abroncsokat. Most a hajtókar és első lánckerekek következtek. Egy könnyebb és sokkal erősebb integrált Shimano Deore LX hajtókart vettem. Ez eddig a bringa legdrágább alkatrésze, és mivel a cseréje nem egyszerű, ezért ezt szakemberre bíztam. Nem is az egyszerűségen van a hangsúly, hanem a szerszámokon. Speciális szerszám kell hozzá sajnos. Akkor egy kép az új hajtóműről :)

(Kattints a képre)

Az első szerelésről egy fotó így utólag, kellemesebb fényben:

Végül egy kép az egész rendszerről :)

Van még egy első/hátsó tárcsakék szett, csak még kell hozzá tárcsa :) valamint az első villát is le kell cserélnem tárcsafékesre. Emiatt ez a beruházás későbbre fog kerülni.

Ami a közeljövőben még várható, az egy ergonomikusabb nyereg, egy hátsó villavédő a lánc koppanások miatt. Egy első/hátsó váltócsere, a jelenlegi alsó kategóriás Shimano Tourney helyett. Ezt is a bringához kaptam. Sokan panaszkodtak rá, Ők biztos hardcore bringások, mert nekem eddig egész jól működik. Kb 400km-ert tekertem vele vegyes környezetben. Voltak hegyes köves és aszfaltos, hidas utak is. Legutóbb most tekertem a hajtókar csere utánegy 20km-t a városban, meglehetősen nagy volt a szél, legalábbis itt Pesterzsébeten, ahol kevés a nagyobb lakóépület, ami felfogná a szelet. De a bringás dzseki is jól szerepelt, alatta csak egy Quechua olcsó aláöltözet volt, a hátamon egy Decathlonos 1000Ft-os hátizsák - amiben a fényképező volt csak - és majdnem megizzadtam :)

Valamint szeretnék venni defektvédelem elleni szallagot az abroncs alá, ez már egyszer megmentett volna. Ha mindez megvan, szerintem késznek fogom nyílvánítani a bringát. Túl sokat már nem akarok költeni rá. Főleg munkába járni kell, az meg napi 22 km.

 

Címkék: bringa shimano quechua integrált hajtómű

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr31836719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása