Szabadidős blog

A blogom a következő főbb témákról tartalmaz bejegyzéseket: túrázás, mászás(boulder), bringázás, fotózás, regények és talán egy kis IT.

Bringázás munka után (Szentendre)

2010.05.12. 21:15 | hiking | Szólj hozzá!

Tegnap munka után egy kollégámmal Szentendrét vettük célba. A cél, legalább 2-2,5 óra tekerés, de min. 50km. Az eredmény 3 óra tekerés lett és 63km + 2-2 sajtburger visszafelé :) Szükség is volt az energiára, mert az Árpád-hídnál előbb viharos szél, majd por, majd eső kapott el minket.

Szerintem a bringázás esőben igazán jó móka. Van persze nem kellemes része is. Pl rajtam csak sötétített napszemüveg volt, és ezt már le kellett vennem. Viszont a szembeszél miatt az esőcseppek erősen csapkodták a szemgolyómat. Aztán meg porral ment tele. Én erre azt mondom, hogy hozzá tartozik. Mint ahogy hozzá tartozik a bringázáshoz az is, hogy tele leszünk bogárral, megizzadunk, büdösek leszünk.... Ha mindezektől tartanék, akkor inkább kocsiba ülnék. 

Szóval az Árpád-hídtól Pesterzsébetig szakadó, néha viharos esőben toltuk. Szerencsére minden eszköz kibírta. A Ciclosport CycloMaster (CM) 4.1 km-óra, a Smart Krypton első lámpa és a Cateye TL-LD150 hátsó villogó. A láncom (mindig elfelejtek nektek képet készíteni) pedig már másnap estére rozsdás volt. WD-40-el letakarítottam, majd a Neuzer műszerolajjal  (amit nem régen vettem) megolajoztam. Most próbáltam ki, és öröm számomra, hogy kb 300km után sem volt hangos a hajtás, és nagyon koszos sem. 

Szerk (2010.06.29.)

A láncról nem is lesz kép soha, mert tegnap az Irhás árokban (vagyis már utána a Hárs hegyen) elszakadt. Valami olcsó Sunrace lánc volt.

Címkék: bringa szentendre cateye wd 40 neuzer ciclosport

A bejegyzés trackback címe:

https://hiking.blog.hu/api/trackback/id/tr881998355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása